بج سینه شاندیز
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

بج سینه شاندیز با استفاده از متریال برنج و با آبکاری طلا به روش اسید کاری توسط گروه نشانه ساز تولید شده است. بج شاندیز را می‌توان با آبکاری نقره یا کروم نیز ساخت. این بج زیبا به سفارش رستوران شاندیز با ظرافت و دقت بالایی طراحی و ساخته شده است. برای افزایش زیبایی عملیات دور برش و اره کاری توسط اره کاران مجرب نشانه ساز روی این بج سینه پیاده سازی شد که نیازمند دقت بالا در زمان برش‌کاری بود. بج سینه شاندیز را می‌توان به صورت مگنتی یا سوزنی تولید نمود. استفاده از رنگ تیره در کنار درخشندگی آبکاری طلا باعث زیبایی بیشتر آن شده‌ است. نام شاندیر هم به صورت فارسی و هم انگلیسی بر روی این نشان سینه درج گردید. برای کسب اطلاعات درباره بج سینه می‌توانید صفحه مرتبط با آن را مطالعه کنیدبج فلزی یکی از محبوب ترین انواع نشان سینه می‌باشد.

قبل از سفارش بج سینه باید نکات مهمی را در نظر گرفت. نشان سینه نمادی ماندگار از فعالیت تجاری یک مجموعه در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند. یک بج زیبا با طراحی شکیل می‌تواند به برند شرکت شما اعتبار خاصی ببخشد. فاکتور دیگری که اهمیت بسیار بالایی دارد خروجی و کیفیت نهایی بج طراحی شده است. استحکام، کیفیت چاپ و ماندگاری طرح و رنگ یک بج درارزش نهایی آن تاثیر به سزایی دارد. شرکت نشانه ساز امکان ثبت سفارش حضوری و غیرحضوری را برای مشتریان خود فراهم کرده است.‌‌

در روش حضوری شما می‌توانید به نشانی دفتر شرکت مراجعه کرده و با همکاران ما در محل مشاوره و صحبت کنید. در روش غیرحضوری با برقراری تماس با شماره ثابت شرکت راهنمایی‌های لازم برای ادامه فرآیند ثبت سفارش به شما ارائه خواهد شد. شما می‌توانید برای دریافت هرگونه مشاوره در زمینه قیمت خرید و سفارش بج سینه با ما تماس بگیرید. ما نشان و بج سفارشی شما را با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت در اختیارتان قرار خواهیم داد.





:: برچسب‌ها: ساخت بج سینه، ساخت بج سینه فلزی، سفارش بج سینه، قیمت بج سینه فلزی ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: